print $title;

17 DEC 2009

Delete 2009

Psychologen bepleiten het al jaren: neem zo snel mogelijk afscheid van alle zaken die je ergeren of negatief beïnvloeden, kies voor een fris begin. In de laatste weken voor de jaarwisseling initieerde wij daarom delete2009.nl. Een website waar je voorgoed afscheid kon nemen van vervelende zaken uit 2009 die je snel wilde vergeten. Dingen die je kan missen als kiespijn en waar je in 2010 niet meer aan wilt denken. Door dit van je af te zetten kan je fris en fruitig het nieuwe jaar beginnen. Of het nou bepaalde personen zijn, maatschappelijke ontwikkelingen, sportuitslagen, totaal overbodige hypes of opgeblazen nieuwtjes die je ergeren, alles kan je deleten en delen met je vrienden en kennissen via social networks.

Op 1 januari namen we op gepaste manier afscheid; de server waarop alle persoonlijke emotionele en psychische ballast is opgeslagen wordt met militaire precisie vernietigd.

Hierbij spelen we in op het moment van eindejaar met een platform waarmee je persoonlijk kan afrekenen met 2009. Met gebruik van alle disciplines: branding, activatie, online, PR, sociale tools.

Vervolgens het succes en zichtbaarheid uitventen naar adverterend Nederland.

Doelstelling

Toon als nieuwjaarsstunt aan dat opvallend creatief werk met social media, online, activatie, en pr in korte tijd ongekend veel mensen in beweging krijgt (ook wel shameless zelfpromotion genoemd).

www.delete2009.nl

Amsterdam