print $title;

04 MAR 2009

Hi Internet op je mobiel

De komende jaren zal mobiele data een belangrijke rol gaan spelen. Hi speelt hierop in door met de campagne Ja? En nou? de doelgroep te overtuigen van de relevantie van deze diensten voor hun leven.

De TVC: een onfortuinlijke pokeravond draait erop uit dat je letterlijk en figuurlijk compleet uitgekleed in een steeg belandt. Ja? En nou? Maar gelukkig heb je Internet op je mobiel van Hi nog, zodat je ook deze benarde situatie weet op te lossen. De online game gaat verder waar de TVC ophoudt.. Het idee is even simpel als ludiek: de speler kruipt in de huid van onze held en moet er alles aan doen om zijn kleding en het horloge dat hij van zijn vader heeft gekregen, terug te krijgen.

voice-over:

“Ja? En nou?
Daar sta je nou.
Geen broek. Geen shirt. Geen schoenen. Alles weg.
Alleen nog je mobiel. Met internet
Gebruik het slim en zorg dat je je kleren terugkrijgt!”

Om dit voor elkaar te krijgen moet de speler op verschillende momenten in de film actief in het scherm van zijn mobiel kiezen met welke mobiele website of applicatie deze situatie kan worden opgelost. Als de speler de goede keuzes maakt, vindt hij ook het horloge terug en maakt hij aan het einde van de film kans op een echt horloge. Na de interactieve film volgt de netwerkactie van Hi voor de Eindeloos Online-bundel en nadere informatie over Internet op je mobiel en het toestelaanbod.

Amsterdam