print $title;

04 JAN 2009

Lay’s Join the Picnic

In het voorjaar van 2009 claimt Lay’s massaal het domein ‘Picknicken’

Lay’s introduceert de themacampagne Lay’s Join the Picnic en wordt hoofdsponsor van Picnic in the Park

Lay’s wil hiermee merkvoorkeur creëren door zich meer op emotionele merkwaarden te focussen in plaats van functionele merkwaarden.

De uitdaging
Hoe geef je op een interactieve manier invulling aan het geclaimde domein Picknicken?

Het idee
Picknicken is een sociale bezigheid
Gezellig samen met je vrienden chillen in het park!

Dit sociale aspect bracht ons op het idee
om een Picnic beleving te creëren binnen Hyves.

Net als in real-life spreek je af met je vrienden
Maar….eenmaal in het park, heeft iedereen hetzelfde probleem:

Hoe vind ik mijn vrienden?!

Met deze insight ontwikkelde RedUrban
een interactieve sociale game:

Join the Picnic
Vind je vrienden in het park!

Wat moet je doen?
Je start met een overzicht van 10 vrienden
Je krijgt 60 sec. de tijd om deze vrienden te vinden in het drukke park
Je vrienden verschijnen en verdwijnen telkens op een andere plek.
Tussendoor krijg je ‘cryptische’ SMSje met aanwijzing

Iedereen op tijd gevonden?
Dan maak je kans op 1 van 3500 picknickkleden.
Of 2 gratis kaarten voor Lay’s Picnic in the Park.

Stuur door!
Nodig al je Hyves-vrienden uit voor een picknick in het park

Plaats de gadget
En maak kans op 2 VIP kaarten voor Lay’s Picnic in the Park.

Amsterdam