print $title;

21 OCT 2013

Ontdek wat nu nodig is voor grenzeloos ondernemen

De groei van Nederlandse bedrijven zal de komende jaren met name uit het buitenland komen. Gelukkig zit internationaal zakendoen ons in het bloed. Maar waar liggen de beste marktkansen voor Nederlandse ondernemers? En hoe kunnen ze die het beste benutten? ABN AMRO brengt internationale ondernemers verder.

Samen met de bank ontwikkelden we daarom het online kennisplatform ‘Grenzeloos Ondernemen’.

Het format is opgezet rondom vijf video’s van vijf minuten, waarin presentator Maarten Bouwhuis (BNR) de belangrijkste thema’s behandelt waar ondernemers in het buitenland mee te maken krijgen. Via een interactieve verdiepingslaag kunnen bezoekers vervolgens verder ingaan op de onderwerpen die Maarten in de video’s onder de aandacht brengt. Aan de hand van artikelen, interviews, onderzoeken en vijf online seminars kunnen ondernemers zo kennis opdoen over actuele ontwikkelingen in de internationale zakenwereld. Het platform wordt aangejaagd door radiospots, dm en online advertising. Benieuwd wat nu nodig is voor grenzeloos ondernemen? Laat je inspireren op abnamro.nl/internationaal.

Amsterdam