print $title;

01 JUL 2016

Red Urban gaat los met KNIPPR

Red Urban en KNIPPR ontwikkelden samen de corporate branding van het merk en de introductiecampagne ‘Ga Los’. Hierin daagt KNIPPR de consument uit om los te komen van de traditionele TV-aanbieders en de kabel door te knippen. KNIPPR richt zich voornamelijk op een nieuwe generatie TV kijkers die zelf willen bepalen wat, waar, wanneer en hoe ze TV kijken.

Robin Meekel (Creative Lead Red Urban): “Ga los staat voor de vrijheid en controle over jouw TV ervaring. Niet meer vast aan de kabel. En ook niet meer betalen voor tientallen zenders waar je nooit naar kijkt, zoals ZDF of Rai Uno.”

Angelique Smit (Communicatie Manager KNIPPR) : “Red Urban heeft laten zien een sterk creatief bureau te zijn dat in staat is geweest om de merkidentiteit van KNIPPR vorm te geven op een manier die naadloos aansluit op de propositie van KNIPPR. KNIPPR ontbundelt en wil de vrijheid weer teruggeven aan de consument. De afgelopen maanden heeft Red Urban ons op meerdere fronten uitgedaagd om het anders te doen dan de rest en we zijn dan ook erg trots op het eindresultaat.”

Met KNIPPR mag je zelf je zenders samenstellen en heb je geen decoder of coaxkabel meer nodig. Kijk op je mobiel of stream op een scherm naar keuze. KNIPPR is er voor iedereen, ook voor mensen die geen klant zijn bij T-Mobile.

Amsterdam