print $title;

21 MAY 2010

Speel mee in de nieuwste Duyvis commercial!

Red Urban ontwikkelde voor Duyvis een online campagne op Hyves & YouTube om de nieuwste Duyvis commercial bij een groot publiek onder de aandacht te brengen.

Op Hyves sleep je je foto in de commercial en nodig je zoveel mogelijk vrienden uit om hetzelfde te doen. De commercials komen automatisch op het Duyvis YouTube channel. En 200 van deze commercials worden echt uitgezonden op TV!

Je foto in een filmpje plakken is natuurlijk niets nieuws. Maar, Red Urban bedacht voor een deze campagne allerlei slimmigheden die deze –op het eerste gezicht- simpele actie toch naar hoger vernieuwend, slim & effectief level tilt.

Ten eerste bedacht Red Urban een uniek viraal mechanisme om het bereik van deze campagne zo groot mogelijk te maken.

Per commercial zijn er namelijk maar 5 rollen (incl. jezelf) beschikbaar. En het zou natuurlijk eeuwig zonde zijn, als je daardoor maar 4 vrienden kon uitnodigen. Daarom bedacht Red Urban dat hoe meer vrienden je uitnodigt, hoe meer commercials er gemaakt worden. En met meer commercials maak je natuurlijk meer kans om echt op TV te komen! Dé perfectie motivatie om zoveel mogelijk vrienden uit te nodigen.

Door een partner-deal met YouTube worden alle commercials direct op het Duyvis YouTube channel geplaatst. En de 10 meest bekeken commercials worden sowieso uitgezonden op TV.

Tot slot wordt iedere deelnemer aan deze actie automatisch lid van de Duyvis Hyve. Zo kunnen we in de toekomst alle Duyvis fans als eerste op de hoogte stellen van nieuwe acties.

Benieuwd? Bezoek hier de actiepagina, doe mee & kom op TV!

www.hyves.nl/actie/duyvis

Amsterdam