print $title;

21 APR 2015

Zo win je echt!

Creatie en media moeten elkaar altijd versterken. Dat weten we allemaal. Want zo zijn we opgevoed.

Maar in de executie zie je vaak dat we toch weer teruggrijpen naar dat geijkte mediaplan. Met al die verplichte formaten. En de mooie extraatjes die de campagne zo speciaal maakten, vallen helaas alsnog af…

Lay’s en Red Urban laten zien hoe het echt moet. Met Raad de Smaak. En de ene mediaverrassing na de andere. Met hidden hints op social, Shazam, Blippar, blind testen, eetbare billboards, social video’s konden we de campagne 10 weken lang spannend houden. Dit alles door een originele en uitgekiende keuze in creatieve media en een klant die in de concepten gelooft.

De resultaten waren geweldig. Dat leidt behalve tot een blije klant, ook tot een strakke case en een mooie Spin Award. Zo win je dus echt. En is het nogmaals bewezen dat media en creatie, zeker in digital, vanuit een centrale gedachte moeten komen om het echt te laten werken.

/youtu.be/R2GhZEzzVmQ

Amsterdam